Skip to main content
ELEARNING FACULTY OF ECONOMICS AND MANAGEMENT SCIENCES
  • You are currently using guest access (Log in)
Elearning-SCEG
  • PORTAL
  • COURSES
    Course search
  • Guides and Support
    Support New bachelor's guide Student guide
  • DOWNLOAD
    Acrobar reader Mozilla Firefox
  • English ‎(en)‎
    English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ العربية ‎(ar)‎

الإدارة العمــومــية

  1. Home
  2. Courses
  3. MANAGEMENT SCIENCES DEPARTMENT
  4. Licence
  5. License 3
  6. State budget
  7. Semester 6
  8. الإدارة العمــومــية (Bud Etat S6)

Topic outline

  • General

    • Annonces Forum
  • This topic

    منهاج و محاور المادة التعليمية

    • منهاج المادة التعليمية File
    • محاور المادة التعليمية File
  • ماهية ، أهداف و وظائف الإدارة العمومية

    • ماهية الإدارة العمومية File
    • أهداف و وظائف الإدارة العمومية File
  • أهم الفاعلين و وسائل تطبيق الإدارة العمومية

    • الأطراف الفاعلة في الإدارة العمومية File
    • أشكال التسيير العمومي File
  • تقييم الأداء في الإدارة العمومية

    • الإدارة العمومية في الجزائر

      • الأعمال الموجهة

        • مواضيع البحوث و طريقة تقييم الأعمال الموجهة File
        • علامات الأعمال الموجهة File
      • الإمتحانات

        • الإدارة العمــومــية (Bud Etat S6)
        • General
        • منهاج و محاور المادة التعليمية
        • ماهية ، أهداف و وظائف الإدارة العمومية
        • أهم الفاعلين و وسائل تطبيق الإدارة العمومية
        • تقييم الأداء في الإدارة العمومية
        • الإدارة العمومية في الجزائر
        • الأعمال الموجهة
        • الإمتحانات
        • Home
        • Calendar
        klass


        Network Center, Information Systems, Communication and Tele-teaching.

        USEFUL LINKS
        • UBM-Annaba website
        • info.univ-annaba.dz
        • Personal pages of teachers at UBM-Annaba
        • Webmail
        Contact us

        Badji Mokhtar-Annaba University, B.P.12, Annaba, 23000 Algeria.

        Phone : +213 (0) 38 57 02 05

        E-mail : elearning@univ-annaba.dz

        FIND US ON

        All rights reserved © 2020 - CRSICT, Badji Mokhtar-Annaba University.

        Data retention summary